Ota yhteyttä

Harppuunakorttelin markkinointiviestintä yhdistelee keskiaikaa ja nykypäivää

Harppuunakorttelin brändin kehitystyöstä ovat vastanneet turkulaisen Briiffi Oy:n markkinointiviestinnän ammattilaiset yhdessä Merimieseläkekassan viestinnän kanssa. Keväällä 2016 pidetyssä brändityöpajassa valettiin allianssiryhmän avustuksella perusta, jonka päälle Briiffin luova tiimi rakensi logon, visuaalisen ilmeen ja mainonnan elementit.

“Harppuunakorttelin kuvamaailmassa vanha ja uusi yhdistyvät yllättävällä ja hauskallakin tavalla. Linnanneito ottaa selfien, ritari ilmestyy mukaan piknikille ja kuningas pelaa kavereineen petankkia puistossa”, kertoo Briiffin AD Tarmo Helminen.

Harppuunakorttelin ainutlaatuista historiallista sijaintia ja modernia asumista yhdistelevä mainonnan ilme näkyy jo nyt mm. Facebookissa, työmaatauluissa sekä brändivideolla.